Nike

Nike Air Vapormax Flyknit 3

Nike Vapormax
Vyriški
190
Batviršio medžiaga tinklelis / sintetika
Batelio aukštis žemas
Spalva balta / juoda
Prekės kodas: AJ6900-105
Pasirinkite dydį

Šiuos batelius kūrė Zachary Elder. Zachary nuo vaikystės buvo smalsus, domėjosi naujomis technologijomis bei svajojo apie ateities pasaulį, todėl dizaino kūrimas tapo natūraliu pasirinkimu, leidžiančiu ne tik stebėti ir vertinti kitų sukurtus daiktus, tačiau ir pačiam prisidėti prie ateities kūrimo. Ši jo aistra vedė jį per įvairias sritis nuo pramoninio dizainerio iki avalynės technologijų kūrimo.

Zachary Elder
designer
Zachary Elder

Šiuos batelius kūrė Tetsuya Tom Minami. Tom, 2004 metais baigęs pramoninį dizainą Kalifornijos universitete, iškart įsidarbino Nike kompanijoje avalynės dizaineriu.

Tetsuya Tom Minami
designer
Tetsuya Tom Minami

Šiuos batelius kūrė Kathy Gomez. Kathy karjerą, susijusią su sporto prekėmis, pradėjo adidas gretose ir vėliau perėjo pas jų didžiausius konkurentus - Nike. Nike pradėjusi dirbti komercijos vadove, po kurio laiko perėjo į inovacijų grupę, kurioje prisideda kuriant ar pati kuria naujausias technologijas, kurias Nike naudoja savo gaminiuose.

Kathy Gomez
designer
Kathy Gomez

Šiuos batelius kūrė Andreas Harlow. Andreas yra kilęs iš Naujosios Zelandijos, kur baigė produktų dizaino specialybę, pagal kurią pradėjo karjerą dirbdamas su įvairiais projektais. Kūrė interjerą bei eksterjerą muziejams, įvairius baldus, kol po truputį pradėjo sukti link sporto prekių kūrimo. Jis prisidėjo kurdamas prekes tokiems brandams kaip HI-TEC sports, Burton SnowboardsBirkenstock, Etnies bei kitiems, kol galiausiai 2002 metais tapo Nike avalynės dizaineriu bei per daugybę metų praleistų toje pačioje kompanijoje, pakilo iki avalynės kūrimo vice prezidento pareigų.

Andreas Harlow
designer
Andreas Harlow

Šiuos batelius kūrė Brett Holts. Brett baigęs Oregono universitetą turbūt kitaip pasukti karjeros negalėjo, kaip tik įsidarbinti Nike kompanijoje. 2005 metais jis baigė žurnalistikos studijas ir Nike pradėjo dirbti marketingo skyriuje, kol po penkerių metų pasuko karjerą link bėgimo avalynės kūrimo.

Brett Holts
designer
Brett Holts

Aprašymas

Nike ir oras yra lyg du neatsiejami sinonimai. Ši istorija prasidėjo dar 1978 metais, kuomet Nike pristatė pirmuosius Tailwind‘us su pade esančiu oru. Oras tuomet buvo paslėptas, jo niekas nematė, kol praėjus devyniems metams Nike jį atvėrė, sukūrę pirmuosius Air Max‘us. Nuo to laiko Nike siekė, kad oro būtų kuo daugiau, kad galėtume vaikščioti oru ir oro pagalvė kiekvienais metais didėjo. Didėjo, didėja ir didės, tačiau tuo pačiu Nike atrado ir naują požiūrį – kaip maksimaliai išnaudoti orą.


Air Max pagalvė yra lyg čiužinys, kuris suteikia minkštumo. VaporMax pagalvė yra lyg variklis sukurtas iš oro. Kad sukurtų šį variklį, Nike kompanija naudojo pėdos spaudimo žemėlapius ir tokiu būdu galėjo tiksliai nustatyti kiek oro ir kuriose vietose reikia. Taigi padas tapo nebe vientisas, kaip įprastai Air Max pagalvėse, tačiau sudarytas iš atskirų pagalvėlių ir kuomet dedamas žingsnis, kiekviena jų plečiasi didėjant slėgiui, o pėdą pakeliant, jos grįžta į pradinę padėtį atiduodamos energiją atgal. Tokiu būdu sukuriamas ėjimo oru pojūtis, o permatoma oro pagalvė sukuria įvaizdį, jog einate neliesdami žemės.


Taigi nors energijos sugėrimas ir atidavimas atgal yra visų pado technologijų pagrindinė savybė, tačiau VaporMax galima išskirti ne vien dėl to. Pirmiausiai tai viena sudėtingiausių Nike technologijų, kuriai sukurti prireikė net septynerių metų, penkiolikos skirtingų bandymų, 350 žmonių bandydami kedus nubėgo daugiau nei 200 000 kilometrų, o forma, kuri suformuoja oro pagalvę, sukurta net iš 39 000 detalių. Tai įspūdingi skaičiai, tačiau kedus naudojančiam asmeniui, VaporMax labiausiai išsiskiria dizaino sprendimu, kuris išskiria šį padą iš visų kitų technologijų savo futuristiškumu bei išskirtinumu.


Nors šiame modelyje padas yra pagrindinė žvaigždė, tačiau nereikėtų pamiršti ir batviršio, kuris pasiūtas iš vientisos FlyKnit medžiagos ir bateliui suteikia minimalistinės elegancijos, o kedo šonuose esantys FlyWire „kabeliai“ sujungia padą ir batviršį į vieną vientisą visumą.

Tai jau trečiasis šios serijos modelis, kuris neturi didesnių pakitimų nuo pirmojo ar antrojo ir tai tik parodo, jog kam keisti tai, ką klientai ypač mėgsta bei nešioja jau keletą metų.